неділя, 29 листопада 2015 р.

Hobbies (урок для молодших класів)

Очікувані результати:
Повторити вивчену лексику на рівні тексту, правильно артикулювати звуки і слова, поповнити словниковий за­пас, познайомити дітей з хобі людей | країни, мову якої ми вивчаємо, розвивати увагу, пам'ять, мислення, сприйняття дійсності; працювати  в парах, групах, виховувати любов
 до мови, яку вивчаємо.
Тип уроку: закріплення вивченого матеріалу.
Обладнання: програма, конверти І із завданням, «колаж», підручник,
запис на дошці, таблиця, кольорові
олівці.
Орієнтовний план уроку
I.      Мотивація.
II.   Представлення теми та очікува­них результатів.
III.Представлення необхідної ін­формації.
IV.Інтерактивні вправи «Дерево рі­шень», «Мікрофон», «Навчаю­чи — учусь», розігрування за ро­лями.
V.  Підбиття підсумків уроку. Реф­лексія.
VI.Повідомлення домашнього за­вдання. Оцінювання навчаль­них досягнень учнів.
ХІД УРОКУ І.  Мотивація
Учитель   фокусує   увагу   учнів, викликає інтерес до теми уроку. Всі учні повторюють за вчителем. Re­peat after me: I like to read, I like to play, I like to study every day. I like to jump, I like to run, I like to play It's fun. I like to skip, I like to jump, I like to run about, I like to play, 1 like sing,
1 like to Laugh and shout.
Children! Tell me please, do you like this poem? What is it about? (Діти, скажіть, чи сподобався вам цей вір­шик. А про що він?)
Відповідь дітей: This poem is about hobbies. (Цей вірш про хобі)
Why do you think so? (Чому ви так вважаєте?)
Тому що у віршику розповідаєть­ся про те, що ми любимо. We like to read. We like to run. We like to sing.
II. Представлення теми та
очікуваних результатів
Today we will speak about hobbies. Те­ма нашого сьогоднішнього уроку — «Хобі». Чого б ви хотіли навчитися на уроці, виходячи з теми уроку. What do you want to learn at this lesson?
Відповіді дітей:
На цьому уроці я хочу дізнатися, що таке хобі.
Що можна віднести до хобі?
Вивчити нові слова.
Вміти складати речення за цією
темою.
Вміти відповідати на питання за темою «Hobbies». Поспілкуватися за темою. Попрацювати в парах, групах. Виконуючи вправи, пограти.
III.     Представлення необхідної
інформації
Учитель складає «колаж» за темою (Малюнки: дівчинка читає, хлопці грають у футбол, хлопці бігають дів­чинка та хлопець бігають, дівчинка та хлопець танцюють, діти малю­ють)
Look at the blackboard, please. This girl likes reading. Boys like to run. Boys like to play football. The girl and the boy like to dance. Children like to paint.
Діти, подивіться на дошку. Ми ба­чимо, що ці діти займаються своїми улюбленими справами. Вони посмі­хаються, їм подобається танцювати, малювати, грати у футбол. Це і є хо­бі. А ти маєш хобі? Have you got a hobby?
Відповіді дітей:
       Yes, I have. It is reading.
       No, I haven't.
       Yes, I have. I like to paint.
All right.
IV. Інтерактивні вправи
Інтерактивна вправа «Дерево рішень»
Учитель розповідає учням правила, послідовність дій та кількість часу на виконання завдання.
Кожен з учнів отримує конверт пев­ного кольору.
Діти, об'єднайтесь, будь ласка, у дві групи за кольором конвертів. (На двох партах, на різних рядах, лежать такі ж конверти, для того щоб діти зорієнтувалися, де має зібратися кожна з груп)
Діти, подивіться на дошку. Look at the blackboard. (На дошці слово "Hobbies"). Ви повинні по черзі на­зивати слова, які асоціюються з цим словом. (Відповіді вчитель запитує на дошці).
For example:
Hobbies
cricket tennis
listening to music table tennis football volleyball golf
jumping fly a kite painting
watching cartoons reading
All right!
А зараз учні першої групи, з чер­воними конвертами, складають ре­чення зі словами другої групи, а учні другої групи, із зеленими конверта­ми, — зі словами першої групи. На це завдання ви маєте 5 хвилин.
Let's start. Sasha, please, do it.
      That is all. Children of the first group, start please. Read the senten­ces.
For example:
Cricket is my favorite kind of sport. I like to play table tennis.
Then children of the second group read the sentences.
Every day I play football.
I don't like to paint.
Інтерактивна вправа «Мікрофон»
Children! Listen to me.
You must make your own sentences. For example:
I don't like watching cartoons. I like flying kites. I don't like playing chess. I like riding bikes.
Інтерактивна вправа «Навчаючи — учусь»
Відкрийте, будь ласка, свої конвер­ти. Деякі з вас мають речення. За­вдання групи — скласти з цих ре­чень текст та зачитати класу.
На це завдання ви маєте 5 хвилин. For example:
1.    I like to go in for sports. There are many sports in our life. They are football, volleyball, golf, cricket basketball, tennis.
2.    What is your hobby? I like reading. Every day I read a book. My fa­vorite book is "Seasons".
Фізкультхвилинка
Clap, clap, clap your hands, Clap your hands together. Stamp, stamp, stamp your feet, Stamp your feet together. Turn, turn, turn around, Turn around together. Clap, clap, clap your hands, Clap your hands together.
Інтерактивна вправа. Розігрування за ролями
Вчитель пропонує дітям розіграти ситуацію за ролями.
Kate: What is your hobby?
О k s a n a: A hobby?
Kate: Yes. A hobby is what you like doing.
О k s a n a: Well. I like reading.
Kate: What are your other hobbies, Oksana?
О k s a n a: I like riding bikes and play­ing cricket.
Well, it is very interesting Thank you. Sit down.
Завдання на розвиток мислення, уваги. Письмова робота
Open your copybooks and write down the date.
На дошці записані слова.
      Діти, ви повинні знати якомога більше слів з теми «Hobbies» та за­писати у зошити. Потім кожна з груп зачитає слова.
       footballaybmusic
       bcbasketballycab
       copaintstuabarmn
       ataeetennisbgit
       rovollyballegee
       tksplaychessakn
       odliytbhljgsaen
       oacirideabiketi
Football, music, basketball, cricket, tennis, paint, carton, table tennis, vol­leyball, play chess, ride a bike, golf
Завдання «Розв'яжіть проблему»
Вчитель розпочинає діалог, який поступово переходить в обговорен­ня проблеми всім класом.
Have you got a hobby?
Yes, I have. It is sport.
What is your favorite sport?
I like to play football. -Why?
Because sport is necessary to peo­ple.
-Why?
Because sport makes your body strong and healthy.
V. Підбиття підсумків уроку. Рефлексія
      Діти, скажіть, що ви вивчили на уроці? Для чого? Чого навчилися робити? Які завдання сподобались? Чому? Що здалось важким?
Відповіді дітей:
Я дізналась, шо таке хобі. Навчилися складати тексти за темою.
Навчилися відповідати на пи­тання.
Не завжди без зусиль володію матеріалом англійською мовою. Важко було складати текст. Сподобалось   розігрувати   за ролями.
      Так, діти! Продовжувати вчитися спілкуватись ми з вами будемо на наступних уроках, щоб, не доклада-
ючи зусиль, ви вільно спілкувалися між собою.
Намалюйте, будь ласка, обличчя, тим самим покажіть своє ставлення до цього уроку. Чи сподобався вам урок?
VI. Повідомлення домашнього завдання. Оцінювання навчальних досягнень учнів
— Ваші оцінки сьогодні...
Ви всі сьогодні молодці. Мені спо­добалось, як працював Юрко, а ось Сергію ще треба попрацювати.
Your marks are: ten, eleven, nine...
Look at the blackboard.
It is your home task. Це ваше завдання на наступний урок.
1.    Підручник: с. 27, впр. І, чи­тати — І рівень.
2.    Підручник: с. 28, впр. 4, відпо­відати на питання - II рівень.
3.    Скласти розповідь за темою «Спорт» (5—7 речень) - III рівень.
4.    Скласти розповідь за темою «Моє улюблене заняття» (10-12 речень) - IV рівень.
Our lesson is over. Good-bye.

Немає коментарів:

Дописати коментар